XPO Expositie

6 juli t/m 8 juli 2022 - 11.00

De examenontwerpen van de Jan des Bouvrie Academy; kom kijken, bewonder en verwonder! Na 2 jaar afwezigheid is het binnenkort eindelijk weer zover: studenten van de kunstopleiding Interior Design & Styling van de Jan des Bouvrie Academy Saxion exposeren vol trots en enthousiasme met hun afstudeerwerk, de meesterproef, tijdens de XPO in de Lebuinuskerk. De XPO vindt plaats op 6, 7 en 8 juli en bestaat uit een grote verscheidenheid van ruimtelijke ontwerpen met de handtekening van de aanstormende talenten op het gebied van interieurontwerp. De XPO wordt 8 juli afgesloten met de feestelijke diplomering van de exposerende studenten. De XPO is gratis te bezoeken op onderstaande tijden; kom praten met de ontwerpers van nu én morgen. Tref en ontmoet!

6 juli 9.00-17.00

7 juli 9.00-17.00