week van Gebed voor eenheid van Christenen

21 januari 2023 - 19.30

Week van gebed voor eenheid van christenen

In Deventer gebeuren de nodige dingen oecumenisch, zoals het Diaconaal Kruispunt. Als PGD volgden we samen met de Koningskerk de training Samen Jong, een goed voorbeeld van samen doen wat samen kan, om het vervolgens in de eigen situatie toe te passen. Dit jaar doen we ook weer mee met de week van gebed.

Dit is een internationale gebedsweek die geboren is uit het verlangen naar christelijke eenheid. De jaarlijks terugkerende Week van gebed kent inmiddels een lange geschiedenis en is ook zélf een getuigenis van groeiende eenheid tussen christenen. De hele week zijn er vieringen en avondgebeden waar u van harte welkom bent. Deze zijn los van elkaar te bezoeken, maar het zou ook mooi zijn om elkaar meerdere dagen te ontmoeten. Alleen voor dinsdagavond moet u zich aanmelden, bij ruudpragt@gmail.com.

In de Lebuinuskerk

Avondgebed op zaterdagavond 21 januari, om 19.30 uur