Tribute to MTV – Uitverkocht

16 maart 2024 - 19.30

Over The Unplugged Experience

De band bestaat uit een 17-tal rasmuzikanten die op een geloofwaardige manier een eerbetoon spelen uit het beste van de MTV Unplugged reeks. De muzikanten zijn door de wol geverfd en hebben hun sporen ruimschoots verdiend in de muziekscene. Enkele artiesten die langs gaan komen zijn: Pearl Jam, Nirvana, Alanis Morisette, Eric Clapton, R.E.M. en Lenny Kravitz.

Nog niet eerder getoond

Voor een extra dimensie zal gedurende de show het gezelschap muzikanten en vocalisten rouleren. Zo wordt het ene nummer uitgevoerd met enkel een gitarist en zangeres en het andere nummer met de complete band inclusief strijkers. De originele arrangementen zoals ze ten tijden van MTV Unplugged zijn gespeeld worden aangehouden. Alles wordt er aan gedaan om een optimale beleving tot stand te brengen met als klapper de locaties. Ook hiermee is dit concept onderscheidend, de bijzondere locaties worden zorgvuldig uitgezocht, te denken aan kerken, amfitheaters, ruïnes en vele andere bijzondere locaties.

De show wordt technisch ondersteund door een zeer professioneel productieteam die al vele grootheden voorzien hebben van licht en geluid en waarbij een enkeling zelfs enkele awards in de wacht hebben gesleept voor de prachtige visuele plaatjes.

Een ware belevenis die je pas écht kan ervaren als je er bent geweest!