Reminiscere – ds. Wim de Jong – Heilig Avondmaal

25 februari 2024 - 10:00

2e zondag van de 40-dagentijd

Voorganger: ds. Wim de Jong. Vandaag de 2de zondag van de 40 dagen tijd, met dit jaar als thema stad, sta op! ontleend aan de lezingen uit de profetie van Jeremia. Deze zondagwordt zijn oproep aan het volk verbeeld door zijn bezoek aan de pottenbakker. vanuit het thema “stad sta op’ gaan de kinderen van de nevendienstweer de stad in terwijl wij in de kerkbezoek krijgen uit de stad in de persoon van Munda Bouwmeester van de Voedselbank. we beginnen de dienst met aandacht voor het plotseling overlijden van Ds. Ingrid de Zwart. Juist in situaties van diep verdriet is het goed om bij elkaar te zijn, de eredienst te vieren en samen te delen in de maaltijd van de Heer, waarin we ons diep verbonden weten met God en met elkaar. de dienst is online te volgen via deze site en op kerkdienstgemist.nl . na afloop is er koffie/thee in de Foyer van de kerk.