Overzomeren/Overwinteren: kerstkaarten maken

14 september 2022 - 10:00

Overzomeren/Overwinteren: Kerstkaarten maken

De commissie Oz/Ow binnen de taakgroep pastoraat van de Protestantse Gemeente Deventer zorgt voor een creatief, interessant en gezellig jaarprogramma voor iedereen die mee wil doen.

Kerstkaarten maken

Wanneer: woensdag 14 september 2022 van 10.00 uur – 12.30 uur

Waar: Van Vlotenhof

We maken weer traditiegetrouw de kerstkaarten voor onze 80-plussers. Deze kaarten worden in de Adventstijd weggebracht of verstuurd. We sluiten deze creatieve ochtend af met een lunch.

De eigen bijdrage is 5 euro. Graag gepast betalen op de dag zelf.

Aan alle activiteiten hangt een prijskaartje waar we als taakgroep pastoraat zorgvuldig mee om willen gaan. Wij vragen u of u zich tijdig op wilt geven maar ook wilt afmelden wanneer u onverhoopt niet kunt komen. Alleen dan kunnen we uitgaven nog bijstellen. Zowel voor het opgeven als voor het afmelden hanteren wij een termijn van 10 dagen voor de betreffende activiteit. Gezondheidsredenen zijn natuurlijk een uitzondering.

U kunt zich opgeven bij Phia Boon. Telefonisch of per mail: 0570-631695 (na 18 uur), phia.boon@lebuinuskerk.nl

opgeven

Meer informatie en opgeven bij Phia Boon

telefoonnummer: 0570-631695 (na 18.00u)
Mail: phia.boon@lebuinuskerk.nl

Eigen bijdrage

De eigen bijdrage is 5 Euro. Graag gepast betalen op de dag zelf.