Tentoonstelling Deventer Amateur Kunstenaars

Tentoonstelling Deventer Amateur Kunstenaars

De DAK houdt van 18 juli t/m 5 augustus haar jaarlijkse overzichtstentoonstelling in de Lebuinuskerk. De tentoonstelling bestaat uit keramiek, etsen en schilderen, gemaakt door leden van onze vereniging. Dit jaar staat een groot deel van de tentoonstelling in het teken van de viering 1250 jaar Deventer. Zo zijn er panelen met 72 schilderijen van 30×30 cm en gevelstenen en huisjes van keramiek die elk een bijzonder element van Deventer weergeven. Ook is er een panorama van de Brink te zien met een totale lengte van 22 meter en een gezamenlijk geschilderd schilderij over Deventer met bekende Deventernaren erop. De openingstijden zijn van maandag tot en met zaterdag van 11-00 tot 17.00 uur, met uitzondering van de tijden waarop de kerk gesloten is voor bezichtiging. Check hiervoor de pagina ‘Openingstijden‘.

De activiteit

• Naam activiteit: Expositie te bezichtigen 18 juli t/m 5 augustus