Feestelijke zomerlunch in Boerhaar

Feestelijke, uitgebreide lunch in Boerhaar

In de tuinkamer van restaurant Logtenberg in Boerhaar staat voor deelnemers een heerlijk lunch klaar. De eigenaar is een fervent tuinier. Hij zal wat vertellen over zijn schittterende tuin en na de lunch kunnen we die vervolgens ook betreden. Wie vervoer naar Boerhaar nodig heeft kan dat aangeven op de aanmeldingsformulieren die vanaf 4 juni in de kerk liggen. Wie wil rijden en anderen mee kan nemen; ook graag aangeven!

Onderdeel van programma Overzomeren 2018

Net als in de winter wordt er In de zomer iedere twee weken een activiteit georganiseerd, voor wie zin heeft om samen met anderen iets leuks te ondernemen. Je hoeft geen lid van de kerk te zijn om mee te doen. De activiteiten zijn meestal gratis, deels betaald uit de opbrengst van de verkooptafel met 2ehandsspullen, die in de zomermaanden in de kerk staat opgesteld en deels uit het (beperkte) budget van de Taakgroep pastoraat. Een gift is altijd welkom, alleen bij de dagtocht wordt een financiële bijdrage gevraagd. Maar geld hoeft voor niemand een probleem te zijn om mee te gaan. ( Overleg dan even met uw predikant.)

De verkooptafel

Let op! Vanaf 4 juni wordt de Overzomertafel opgebouwd. Op zondag 10 juni is die voor het eerst officieel open. Maar……… Spullen om te verkopen hebben we voorlopig genoeg. Zo gauw er een tekort ontstaat aan koopwaar in de loop van deze zomer, zal er een oproep gedaan worden in kerkblad en zondagsbrief. We hebben wel vrijwilligers nodig voor een aantal dagen om de verkooptafel te bemensen in juli en augustus.U kunt zich hiervoor schriftelijk of mondeling aanmelden vanaf 10 juni bij de Overzomertafel.

De activiteiten

• Naam activiteit: Feestelijke lunch