EO Nederland Zingt

13 april 2024 - 14.30

Het thema van dit Nederland Zingt Event is ‘Open mijn ogen’. Jezus gaf blinden zicht. Soms letterlijk, zoals Hij Bartimeüs liet zien. Soms figuurlijk, toen Maria dacht dat Hij de tuinman was, totdat Jezus haar naam riep. Over dit thema zullen we prachtige liederen zingen en Jurjen ten Brinke neemt ons mee in een overdenking. De komende tijd maken we via FacebookInstagramen onze website meer nieuws bekend, bijvoorbeeld wie de artiesten zijn.

Middag en avond

Naast de middageditie is er dit keer ook een avondeditie waar je tickets voor kunt bestellen. De middageditie start om 14.30 uur en de avondeditie start om 19.30 uur. Het programma is nagenoeg gelijk, dus we adviseren om voor de middag óf de avond te kiezen. Wees er snel bij want vol = vol. meer info over Nederland zingt vindt u op www.nederlandzingt.eo.nl