Boekenmarktzondag in de Lebuinuskerk

6 augustus 2023 - 12:00

Het is Boekenmarktzondag op 6 augustus. Die dag is er na een geslaagde verkoop van boeken op eerdere boekenmarktzondagen opnieuw boekenverkoop in de Lebuinuskerk. U kunt van uw oude boeken/of tijdschriften af door van 12:00 uur tot 17:00 uur in de kerk uw eigen leesvoer te verkopen. Ook cd’s en lp’s kunnen verkocht worden.

Wat levert dit op?Uw boeken, tijdschriften, cd’s en/of lp’s krijgen elders een tweede leven en de opbrengst gaat naar de Protestantse Gemeente Deventer: kortom twee vliegen in één klap!
Spelregels:1. U brengt de boeken, tijdschriften, cd’s en/of lp’s zaterdag 5 augustus tussen 11:00 uur en 17:00 uur naar de kerk;2. U richt de tafel in en bent standhouder;3. De opbrengst is bestemd voor onze kerkelijke gemeenschap;4. U ruimt de onverkochte boeken zondag op en neemt ze mee naar huis;5. U meldt zich even aan bij Gijs Boon, via e-mailadres: g-boon@ziggo.nl.Als u geen boeken heeft om in te brengen, maar wel mee wilt helpen verkopen, dan zijn wij daar ook blij mee. Wij vragen u dan wel zich even aan te melden. Heeft u wel boeken om in te brengen, maar kunt u er niet zijn op 6 augustus, dan vinden we daar een oplossing voor.