Avondgebed Oudjaar – Gemeenteleden

31 december 2022 - 19:30

Oudjaarsavond

Avondgebed op 31 december 2022

‘Zou God werkelijk op aarde kunnen wonen?’ We sluiten een bewogen jaar af onder de hoede van de Eeuwige. Met de voorbereidingsgroep kozen we voor deze vraag die koning Salomo stelt bij de bouw van de tempel (1 Koningen 8, 27). Met Kerst vierden we hoe God naar de aarde is toegekomen, om onder ons te wonen. Daarop vertrouwen we, maar we ontkomen niet aan de verzuchting over hoe het nu met de aarde en die daarop wonen gesteld is. In dit Avondgebed zoeken we God, die de kracht is achter ons hele leven, drijfveer van ons menselijk bestaan. Liederen, gedichten en gebeden, stilte. Om met goede moed het nieuwe jaar in te gaan. Deze dienst is online te volgen via onze website en op kerkdienstgemist.nl .  Dienst begint om 19.30 uur en de ingang  is bij de Toren deuren open 19.00u.

Ds. Saar Hoogendijk en gemeenteleden