3e zondag van Pasen – ds. Saar Hoogendijk – Doop

14 april 2024 - 10:00

3e zondag van Pasen

Voorganger: ds. Saar Hoogendijk.

Op deze zondag is het feest omdat een kindje gedoopt wordt. Heel mooi zo kort na Pasen, want dopen heeft veel weg van Pasen vieren: hoe je door de diepte wordt heen gehaald door God, hoe er altijd een doorkomen aan is, een nieuw begin. Met de doop word je getekend voor en toegewijd aan het leven. Er is oppas voor de allerkleinsten en kindernevendienst voor de basisschoolkinderen. De kinderen zijn natuurlijk wel bij de doop aanwezig. I.v.m. de IJsselloop is het moeilijk om in de binnenstad te parkeren. (om 9.00 sluit men de pleinen en de Wellekade).  Parkeren lukt in elk geval wel op de Worp. Het pontje gaat speciaal voor ons vanaf 9.45 uur varen. zodat wie dat wil toch op tijd in de dienst kan zijn. deze dienst is ook online te volgen via deze website of op kerkdienstgemist.nl . Na afloop is er koffie/thee/limonade  in de Foyer  waarbij de doopouders trakteren op een lekkernij bij de koffie.