Smaak van Deventer

31 oktober t/m 3 november 2024 - 17:00

Ben jij klaar voor hét culinaire event van het jaar? Bereid je voor op De Smaak van Deventer 2024! Van 31 oktober t/m 3 november staan de toprestaurateurs van Deventer in de Lebuinuskerk. Bezoekers kunnen genieten van zorgvuldig bereide gerechten en wijnen.
Dankzij de bezoekers van de businessavond op 31 oktober, is het gehele weekend (1 t/m 3 november) gratis toegang. Iedereen is welkom!
Dit jaar staat ‘De Smaak van Deventer’ in het teken van verbinding. Het verbinden van ingrediënten, muziek, mensen en bedrijven. Ingrediënten worden verbonden tot de lekkerste gerechten. Mensen die simpelweg willen genieten, worden met elkaar verbonden. En bedrijven en ondernemers worden met elkaar verbonden op de businessavond, die traditiegetrouw op donderdag 31 oktober plaatsvindt.
Jij bent er dit jaar toch ook bij? Zet 31 okt. t/m 3 nov. in je agenda.