We lanceren een nieuwe manier van communiceren in onze kerk…

Onze eigen Kerk-app

• Een besloten omgeving
  • Een levend smoelenboek
  • Groepen om elkaar te vinden
  • Actuele agenda’s van activiteiten
  • Digitale Collectes

Kortom, een makkelijke manier om samen kerk te zijn.
Kom je ook in onze app?

TIPS VOOR HET GEBRUIK VAN DE APP:

– Klik op de link onderaan deze pagina om de handleiding van de kerk- app te lezen. Hieronder enkele aanvullende tips voor gebruik van de app:

– Kies een profielfoto waar je zelf op staat. Leuker dan een natuurfoto, want zo kunnen gemeenteleden ook zien wie je bent!

– Druk bij ‘GEMEENTE’ rechtsboven op het vergrootglas om zo makkelijk een gemeentelid te vinden.

– Er zijn al veel leuke en interessante groepen om lid van te worden. Als je niet lid bent van een groep, dan kun je de groep ook nog niet van binnen zien. Ontdekken welke groepen er in de app zitten? Ga naar ‘MIJN KERK’ en klik op ‘ONTDEK’. Je ziet dan alle groepen (waar je nog niet lid van bent) onder elkaar staan, inclusief een beschrijving van de groep. Klik op ‘VRAAG TOEGANG’ om lid te worden van de betreffende groep.

– Toon je betrokkenheid op een bericht door een reactie te plaatsen (druk op ‘REAGEER’) of druk op een betrokkenheids-button (het HART-ICOONTJE). Houd je het icoontje langer ingedrukt, dan krijg je 7 manieren om betrokkenheid te tonen: geloof, hoop, liefde, geheven handen, een duimpje omhoog, een bloem en biddende handen.

APPLE download

Link naar de APP STORE

Download hier de Lebuinus kerk-app op je iphone.

ANDROID download

Link naar de PLAY STORE

Download hier de Lebuinus kerk-app op je android telefoon.

HANDLEIDING

Kerk-app handleiding

Bekijk hier de uitleg over het downloaden en installeren van de kerk-app.