Bij het Meester Geertshuis heeft zich een man gemeld van 36 jaar. Hij is na een moeizame relatie nu uit huis. Hij heeft niets, geen geld, geen werk (gisteren eerste sollicitatie), geen inkomen (uitkering wordt aangevraagd), last van autisme wat het voor hem moeilijk maakt om in de nachtopvang te blijven.

Het MGH heeft een plekje op een camping kunnen regelen. Hiervoor zijn nog wat spullen nodig. Daarvoor doen we een beroep op u. Heeft u campingspullen die u beschikbaar kuntn stellen of kunt weggeven voor dit doel? De volgende zaken zijn nog nodig:

• Tent, liefst iets groter met aparte slaapcabine en waar in een ruimte is met stahoogte.
  • Luchtbed/veldbed
  • Koelbox op elektra
  • Gasstel met gasfles
  • Tafeltje om kooktoestel op te plaatsen