Beste mensen, vrijwilligers en liefhebbers van de Lebuinuskerk,

Het einde van het jaar komt in zicht en daarbij natuurlijk ook alle evenementen die daarbij horen. We beginnen een goed beeld te krijgen van de werkzaamheden. Het ziet er weer veelbelovend uit!

Hieronder geven we een overzichtje van alle werkzaamheden. We kunnen alle hulp goed gebruiken en hopen natuurlijk iedereen een keer (of meerdere keren) te zien.

Mocht je vrienden, buren,  familieleden hebben die zich vervelen; schroom niet om ze mee te nemen. Ook de jeugd is  hartelijk welkom op tijden dat er geen school is !

Van donderdag t/m zondag 9-12 december  draaien we de kerstmarkt. Ook houden we een banenmarkt en info-avond op donderdag 18 november 19.30 uur in de Lebuinuskerk. U en jij zijn daarvoor ook allemaal uitgenodigd!

• Dinsdag 9 november 9.00-15.00  kerk terugplaatsen en schonen na “De Smaak van Deventer”.
  • Vrijdag 26 november 9.00-12.00  worden de spullen geleverd  als  huisjes,  hout en kniepertjesmixer.
  • Zaterdag 27 november  9.00-15.00  op deze dag gaan we de kerk weer in de Advent modus zetten, ook beginnen we met de eerste kerstmarktactiviteiten.  Scouts uitgenodigd.
  • Zaterdag  4 december   9.00-15.00  vandaag  gaan we de kerk schonen van een bedrijfsevenement, kerk klaar zetten voor zondag  en evt. voorwerkzaamheden kerstmarkt.
  • Maandag 6 december 9.00-16.00  komen de kramen in de kerk voor de kerstmarkt  en starten we met de opbouw hiervan.
  • Dinsdag 7 december  9.00-16.00  gaan we verder met de kerstmarktwerkzaamheden.
  • Woensdag 8 december 9.00-16.00  idem.
  • Zaterdagavond 11 december  20.00-22.00  kerk aanpassen voor de dienst (middenschip legen en stoelen erin voor  Eredienst)  Scouts uitgenodigd
  • Maandag  13 december  9.00-16.00 afvoeren kramen en schonen/terugzetten kerk.
  • Donderdag 16 december 9.00-12.00 klaarzetten Topicus.
  • Zaterdag 18 december  9.00-16.00 schonen na Topicus en kerk klaar zetten voor de kerstdiensten. Scouts uitgenodigd
  • Maandag 20 december 9.00-12.00  gaan huisjes hout en kniepertjesmixer weer retour kerk verder klaar zetten kerstnacht en kinderkerst
  • Maandag 27 december 9.00-12.00 kerk terug zetten in modus kerstvakantie .
  • Zaterdag  8 januari  9.00 -15.00 kerk kerstvrij maken en opruimen. Scouts uitgenodigd

U ziet het; we hoeven ons niet te vervelen. Samen met u maken we er mooie activiteiten van. Hoe meer mensen, hoe sneller we alles gepiept hebben.

Op dagen met opbouwwerkzaamheden voor de kerstmarkt  hebben we ook veel handjes nodig met versieren van de kerk. Dit zijn fysiek geen zware werkzaamheden.

Als je komt, meld dit dan even naar mij  (Marco), anders zit ik iedere keer in de Piepzak….

Vanaf maandag 29 november t/m woensdag 8 december kunnen er iedere dag weer kniepertjes  voorgebakken worden en ook   “Het Lebuinuskerstparfum” verspreiden.

Tijdens werkdagen 9.00-16.00

Zaterdag 11.00-16.00 uur.

Heeft u vragen en / of opmerkingen ?

Dan horen we het graag.

Met een hartelijke groet erbij,

Marco Heemskerk

Koster/beheerder van de Lebuinuskerk