Het is weer mogelijk om in grotere groepen bij elkaar te komen. Daarom zal het gemeenteberaad definitief plaatsvinden op dinsdag 15 juni om 20.00 uur in de Lebuinuskerk.

Om voldoende ruimte voor het gesprek te geven, is besloten een tweede gemeenteberaad te houden. Deze vindt maandag 5 juli om 20.00 uur in de Lebuinuskerk plaats. In het gemeenteberaad van 15 juni staat de vraag centraal in welke richting we als gemeente verder willen. In het gemeenteberaad van 5 juli komen de consequenties van de te kiezen richting aan bod. Voor deze avond volgt nog een nadere uitnodiging.

Opgeven voor het gemeenteberaad van 15 juni kan nog via het aanmeldformulier op de website (te vinden onder ‘evenement’ op 15 juni 2021) of telefonisch bij het kerkelijk bureau. Het bureau is maandag, woensdag en vrijdag te bereiken via telefoonnummer 0570-645962.

Als u 15 juni niet aanwezig kunt zijn, dan kunt u schriftelijk uw reactie sturen. Dat kan per mail naar kerkenraad@lebuinuskerk.nl of via de post naar de kerk ter attentie van ‘werkgroep toekomst PGD’. Het adres is Kleine Poot 7, 7411 PE Deventer.

Het rapport over de toekomst van de Protestantse Gemeente Deventer is te vinden op de website via lebuinuskerk.nl/toekomstpgd. Voor wie dat wil, zijn er ook geprinte versies van het rapport beschikbaar. Deze zijn op te vragen bij het kerkelijk bureau via telefoonnummer 0570-645962.

Graag tot ziens op 15 juni!

Met vriendelijke groet namens de kerkenraad, Tiemen van der Kolk