Tijdens de Krachtvoerbijeenkomst van donderdag 8 april geeft Marianne Kok van het Meester Geertshuis een actieve workshop over persoonlijke verandering. Deze workshop is eerder gegeven aan onder meer mantelzorgers. Het is een workshop met een vernieuwende uitleg over de werking van onszelf gekoppeld aan de wetenschap over de werking van onze hersenen. Het diepere weten en het cognitieve weten over hoe het werkt, kunnen ons een groter inzicht geven in wat ons beweegt en wat ons remt. Met een oefening gaan we aan de slag met onze kracht of kwaliteit.

De bijeenkomsten zijn van 9.45 – 12.00 uur in het Meester Geertshuis aan de Assenstraat 20 in Deventer. Vanaf 9.30 uur staat de koffie/thee klaar. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden bij Henk-Jan Gosseling, telefoon 06 – 4616 6193 of via e-mail krachtvoer.deventer@gmail.com. Voor de bijeenkomst van 8 april hebben zich al 10 deelnemers aangemeld (het maximaal toegestane aantal vanwege de coronamaatregelen). Er is nog plek voor de bijeenkomst van 15 april. We houden tijdens de bijeenkomsten 1,5 meter afstand van elkaar, wassen onze handen bij binnenkomst en gebruiken een ruimte met spatschermen tussen de zitplekken.

Krachtvoer is een maandelijkse bijeenkomst voor mensen ‘in between jobs’ die op zoek zijn naar andere, zinvolle levensinvulling. Ook andere belangstellenden zijn van harte welkom.