Kindervesper uitgesteld

In de Wervel staat een kindervesper vermeld voor zondag 24 januari. Deze wordt uitgesteld naar een moment dat er weer gedanst kan worden.

Kerk open van 11-12 uur

Nu de beperkingen groter worden, met waarschijnlijk een avondklok en weinig kans op bezoek, willen we de kerk toch open houden.

Iedereen die even wil binnenlopen, bijv. om een kaarsje aan te steken, is welkom op doordeweekse dagen van 11-12 uur. Er is telkens iemand van het pastorale team aanwezig.

Avondgebed om 19.30 uur

Op woensdagavond is er telkens een Avondgebed; niet langer om 21 uur, maar nu dus om 19.30 uur. Tien deelnemers zijn welkom. Opgeven voor a.s. woensdag 27 januari bij ds.dezwart@lebuinuskerk.nl.

Coronamaatregelen

Hier nog even de maatregelen op een rij

– Vergaderingen vinden digitaal plaats.

– Kerkdiensten op zondag digitaal met hooguit 10 deelnemers buiten de medewerkenden. Opgave vanaf de maandag ervoor 11.00 uur via de website van de kerk of telefonisch via het kerkelijk bureau.

– Er wordt niet gezongen in de zondagse dienst, alleen door een voorzanger.

– Er is geen kindernevendienst, maar kinderen die meekomen met hun ouders krijgen na het kindermoment een tasje met materiaal om mee te werken ter plekke.

– Gebedsstonden eveneens 10 deelnemers: Coventrygebed vrijdag 12.15 -12.30 uur opgave via willemien.te.bokkel@gmail.com,

– Voor alle diensten geldt: ingang Kleine Poot, glazen schuifdeuren

– Uitvaarten: 50 personen toegestaan, buiten de medewerkenden.

– Kinderactiviteiten door de week (snuffelcatechese, kinderkoor) gaan niet door zolang de basisscholen dicht zijn.

Digitaal koffiedrinken

Afgelopen zondag hebben we elkaar voor het eerst na de viering online ontmoet. Ongeveer 40 personen genoten van het elkaar weer eens zien en spreken na de viering. U wordt van harte uitgenodigd om aanstaande zondag weer online koffie of thee te drinken. Ga na de dienst naar https://lebuinuskerk.nl/ontmoeten/ en volg de instructies op het scherm. Doet u ook mee? Graag tot zondag!