De Torenvalkjes hebben inmiddels met de verkoop van hun cd €1172,26 opgehaald. Wat een geweldig resultaat! Met hun idee – liedjes inzingen, cd’s verkopen en het geld aan de arme kinderen geven – hebben de kinderen veel geleerd over wat we in de kerk belangrijk vinden en hoe we met elkaar om willen gaan. Een cd-opname lukt alleen als de hele groep samen voor dit doel gaat. Alleen dan wordt het mooi en komt het goed. Dat is één. En dan kun je kiezen om de opbrengst van de verkoop te delen met anderen en ervaren dat het leuk is om het zo te doen. Leuker zelfs dan alles voor jezelf te houden. Dankzij uw royale steun hebben de kinderen dit zeker geleerd.

Van de opbrengst gaat €900,00 naar Stichting de Vrolijkheid, een stichting die creatieve lessen voor kinderen in AZC’s organiseert. Bij de Diaconie ligt de vraag om dit bedrag nog te verhogen. We wachten dit besluit af. Van het resterende bedrag mogen de Torenvalkjes een uitstapje organiseren. Ze mogen dit, met een beetje hulp, zelf doen. Samen uitzoeken wat ze gezellig vinden en wat er mogelijk is met de middelen die ze hebben.

Er zijn nog enkele exemplaren. Mocht u nog interesse hebben kunt u de cd alsnog hier bestellen: https://lebuinuskerk.nl/product/cd-torenvalkjes/

Nogmaals dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen!