Met pijn in het hart moeten wij aankondigen dat de Lebuinuskerk voor toeristisch bezoek gesloten is van donderdag 5 tot en met woensdag 18 november. De overheid heeft hiertoe beslist in het kader van de coronamaatregelen. Ook het winkeltje is dus dicht. Wij hopen dat wij vanaf 19 november gewoon weer dagelijks alle toeristen in onze prachtige ruimte kunnen verwelkomen tussen 11.00 en 16.00 uur.

Maar voor iedereen die een kaarsje wil aansteken, wil bidden of even op adem wil komen is de kerk de komende weken elke morgen op maandag t/m zaterdag (vanaf maandag 9 november) open tussen 11.00 uur en 13.00 uur. Iemand die een luisterend oor kan bieden is aanwezig. Vrijwilligers voor die taak kunnen we nog gebruiken! Aanmelding bij een van de predikanten.

Bestuur Stichting Erfgoed Lebuinuskerk

Moderamen Protestantse gemeente Deventer