Het was een feestelijke ochtend afgelopen zondag toen de Torenvalkjes hun eerste cd mochten presenteren tijdens de dienst. Ik waande me even terug in de tijd vóór corona. De gezelligheid en vrolijkheid van de vele kinderen die onze gemeenschap rijk is, was voor een keer terug.

De Torenvalkjes hebben hun taak voortreffelijk waargenomen. Ze vulden met hun liederen alle onderdelen van de dienst passend in, zongen prachtig en werden feestelijk ondersteund door een viertal instrumentalisten. Knap voor een groep kinderen waarvan de oudsten maar net 9 jaar oud zijn. Het resultaat mag er dan ook zijn. Velen van u zijn na afloop gekomen en hebben een cd van de kinderen gekocht. Daarmee zijn we al aan de tweede oplage begonnen. De opbrengst ligt nu al boven de 1000 euro. Stichting De Vrolijkheid kan daarmee waardevolle muzieklessen geven aan kinderen die daar minder makkelijk toegang toe hebben. Dankzij uw steun konden de kinderen deze prachtige ervaring maken. Dat je zoiets voor elkaar kan krijgen; met zingen en een beetje hulp van grote mensen.

Mocht u nog niet voorzien zijn, bestel dan de cd op www.lebuinuskerk.nl. U haalt hiermee een heleboel enthousiasme en vrolijkheid in huis.

Op een gepast moment zullen we een ontmoeting organiseren tussen de kinderen verbonden aan de Lebuinuskerk en de kinderen die les krijgen van stichting De Vrolijkheid. We zijn blij met het contact en verheugen ons op de ontmoeting.