Meedenken en meepraten over de toekomst van uw gemeente

Begin september hebben we een gemeenteavond belegd om met elkaar te praten over de toekomst van onze gemeente. Een kleine 60 gemeenteleden waren aanwezig. Van die bijeenkomst is een verslag gemaakt wat u kunt vinden in de Wervel van oktober, ook digitaal te vinden op de website.

Als vervolg hierop worden een aantal digitale bijeenkomsten georganiseerd.

U kunt zich opgeven per e-mail op kerkenraad@lebuinuskerk.nl of via telefoonnummer 0570-244050. Graag met uw naam, e-mailadres, telefoonnummer, op welke datum/data u kunt en welke groepering en/of leeftijdscategorie u vertegenwoordigt. Graag ook vermelden of u kunt werken met Microsoft Teams.

We gaan de groepen zo samenstellen dat zoveel mogelijk groeperingen vertegenwoordigd zijn.

Bij veel belangstelling kan het zijn dat u niet wordt geselecteerd, maar uw koor, gespreksgroep of leeftijdsgroep zal zeker vertegenwoordigd zijn. Na selectie krijgt u informatie over hoe we gaan vergaderen. Indien nodig krijgt u informatie over Microsoft Teams. We maken een verslag per bijeenkomst.

Opgeven is mogelijk tot 11 november. De planning is als volgt:

Dag Datum Tijd
Woensdag 18 November 20.00
Vrijdag 20 November 14.00
Maandag 23 November 20.00
Dinsdag 24 November 20.00
Donderdag 26 November 20.00

Voor meer informatie klik hier.