Lebuinus Connect-light

We zijn blij met de activiteiten die vanuit de gemeente zijn aangeboden en die u hieronder ziet staan om een keuze uit te maken. Wij hopen dat het tot leuke en wie weet ook tot dieper gaande ontmoetingen en gesprekken zal leiden. In ieder geval kunnen we elkaar na lange lange tijd op een nieuwe manier leren kennen.

U kunt uw keuze aanmelden via mail bij: dewesvanlohuizen@hotmail.com of per telefoon: Dewes van Lohuizen tel.: 0570-621390

Een vergeten activiteit:

1A)

Woensdag 30 maart van 15:00-17:00 uur kunt u aan de Laan van Borgele 55 in Deventer koffie of theedrinken bij Carla de Jong. Zij zal haar doopmantel laten zien en het verhaal dat daarbij hoort graag vertellen.

1)

Zondag 27 maart vanaf 13.00 uur in het Meester Geertshuis aan de Assenstraat 20 in Deventer een schilderactiviteit ‘Het Gelukte Zelfportret’ o.l.v. Rosemarijn Mulder

2)

Maandag 28 maart of maandag 4 april / Woensdag 30 maart of woensdag 6 april / Vrijdag 1 of vrijdag 8 april

Kunt u op één van deze 6 data om14.30 uur op de Arendshorst 25 in Deventer elektrische treinbanen op 4 niveaus bekijken en erover horen vertellen bij Jacques en Hanny Jansen. Dit is leuk voor volwassenen én kinderen. NB. Er zijn 2 trappen te lopen!

3)

Vrijdag 1 april van 10:00-12:00 uur aan de Havezatelaan 2 F5 in Deventer wordt u uitgenodigd voor koffie en gesprek bij Wytze en Jellie de Jong.

4)

Zaterdag 2 april van 14.00-16.00 uur op de Heuvel 14 in Deventer bij Heske Brouwer kunt u meedoen aan een ‘Miro’ workshop/ Creatief tekenen – je hoeft niet te kunnen tekenen.

5)

Zondag 3 april tussen 15:00-17:00 uur aan de Mr. van Marlestraat 15 7439AG Steenenkamer

kunt u bij Marc en Clary Scheres de duurzame verbouwing van hun dertigerjaren huis met allerlei installaties en domotica bezichtigen. Toby geeft de kinderrondleidingen!

6)

Maandag 4 april van 19:30-21:00 uur in de consistorie van de Lebuinus (ingang KB) worden er kindertekeningen ‘gelezen’ o.l.v. Marjolein Buist. Dit is voor ouders en/of grootouders.

U mág een kindertekening meenemen maar het hoeft niet.

7)

Donderdag 7 april om 17:00 uur op de Hendrik Verheesstraat 44 in Deventer bij Willemien te Bokkel kunt u samen warm eten en aansluitend het Deventer Spel spelen.

8)

Zaterdag 9 april om 18:00 uur op de Panakker 2 in Deventer wordt u bij Gijs en Phia Boon uitgenodigd voor een warme maaltijd en gesprek.

9)

Zaterdag 9 april om 20:00 uur in Café de Zevende Hemel (t.o. de Toren van de Lebuinus) is er een kerk-vrouwen-borrel met Clary Scheres voor wie maar wil!

10)

Zondag 10 april om 13.30 uur aan de Molenweg 34 in Terwolde is er bij Mirjam Roemer en Corry Baauw een spelletjesmiddag: bordspelen.

NB. Er is een mogelijkheid mensen te halen en weer thuis te brengen!