In overleg met de taakgroep Pastoraat hebben we besloten de eerste keer OZOW van 18 februari te verzetten naar 11 maart. Het maximum aantal voor de van Vlotenhof is +/- 40 personen.
De Van Vlotenhof, vrijdag 11 maart 2022 van 11.00 tot 13.30 uur.

Een winterse start van het OZ/OW jaar
Net als twee jaar geleden komen we na koffie/thee met wat lekkers in winterse stemming met de nostalgische film: ‘t Vroor dat ’t kraakte’. Om ongeveer 12.15 uur genieten we van een stamppot buffet verzorgt door slagerij Harmsen uit Diepenveen. Ook aan een toetje is gedacht. Kortom: een lekkere en gezellige start van het nieuwe OZ/OW jaar. We zien naar u uit!

U kunt zich tot 1 maart opgeven bij Phia Boon, telefonisch of per mail.
Tel: 0570-631695 ná 18.00 uur. Mail: phia.boon@lebuinuskerk.nl
Wij vragen u of u zich tijdig wilt opgeven maar ook dat u zich afmeldt i.v.m. de kosten wanneer u niet kunt komen.

Eigen bijdrage € 15,-

contant, graag gepast, te voldoen op de dag zelf.
Bij de ingang wordt uw legitimatiebewijs en QR-code gecontroleerd. Denkt u er aan dat u de boosterprik bij de QR code gevoegd hebt? Tevens houden we 1,5 m afstand.
U kunt een papieren QR code aanvragen via tel: 0800 1351.