Wie kent het nummer niet, Let it be van de Beatles uit 1970. Let it be is ook thema van de bijeenkomst van Krachtvoer op woensdag 15 december. Die gaat over het durven loslaten en het oefenen in vertrouwen.

Vaak doen we alsof het leven maakbaar is en maken we talloze plannen. Maar je maakt dingen mee die die plannen in de war schoppen. Je kan er ook voor kiezen om de controle los te laten: laat het maar gebeuren.

Sybeline Pals is actief in het Krachtvoer-netwerk, en onder haar leiding gaan we het thema op creatieve wijze verkennen, met behulp van acquarel en olieverf. Talent is niet nodig, iedereen kan meedoen. We gebruiken twee ruimtes in het Meester Geertshuis en werken in groepjes van vier. Maximaal twaalf mensen kunnen meedoen. Een oud overhemd of schort is handig om mee te nemen.

Tijd. 9.30 tot 12 uur, om 9 uur staat de koffie klaar. Meester Geertshuis, Assenstraat 20. Entree 2 euro. Aanmelding via 0646166193 of krachtvoer.deventer@gmail.com.

Krachtvoer richt zich op mensen die ‘in-between’ zijn: tussen banen, van betaald werk naar vrijwilligerswerk of op zoek naar andere zinvolle levensinvulling. Ook andere belangstellenden zijn welkom.