In oktober kan je bij Krachtvoer een workshop enneagram volgen, gegeven door Nynke Noordhof. Sinds 2011 is Nynke gecertificeerd enneagram-trainer. Ze gaf de workshop eerder en op veler verzoek bieden we het opnieuw aan. Het enneagram is een model dat negen persoonlijkheidstypen beschrijft. Zoals: anderen willen helpen, perfectionistisch zijn of de harmonie willen bewaren. Ieder mens herkent zich in een van de types. Dat helpt om elkaar beter te begrijpen en te waarderen.

De workshop beslaat twee ochtenden, donderdagen 7 en 28 oktober, die één geheel vormen. Vanwege de verwachte belangstelling wijken we van onze vaste plek het Meester Geertshuis uit naar twee andere plekken.

De workshop van 7 oktober is in de Van Vlotenhof, Joh. van Vlotenlaan 85. Die van 28 oktober is in de Lebuinuskerk, ingang Kleine Poot.

Tijd: inloop 9 uur, start om 9.30, einde rond 12.30/13.00 uur. Aanmelden is nodig, via 0646166193 of krachtvoer.deventer@gmail.com

Krachtvoer is de pioniersplek van de Lebuinuskerk, waar aandacht is voor mensen die zitten in een periode van ‘in between’: tussen banen, van betaald werk naar vrijwilligerswerk of op zoek naar andere belangstellenden zijn van harte welkom.