PALMZONDAGVIERING
Poppenspeelster Wilien van Dam is te gast met haar verlegen ezeltje. Er is een speurtocht naar werken van barmhartigheid in het stadscentrum voor jong en oud. Deze is verkrijgbaar in de kerk voor het begin van de kerkdienst of via Gijsbert Karens: mongijs@gmail.com

STILLLE WEEK-BOEKJES
Boekjes voor de Stille week liggen vanaf zondag klaar in de kerk en worden vrijdag 25 maart al opgestuurd naar degenen die ze besteld hebben.

LIEDBOEK MEE
We vragen iedereen die naar een vesper of dienst in de Stille Week komt om een eigen liedboek mee te nemen!

PALMZONDAG GEEN DRTV
DRTV is helaas deze zondag uit de lucht! Dienst alleen via onze website lebuinuskerk.nl/uitzending te volgen.

PAASNACHTWAKE VERVROEGD
De paasnachtwake start i.v.m. de avondklok nu om 22.00 uur. Wie mee wil waken in de crypte, geef je op bij ds. Ingrid de Zwart

STILLE ZATERDAG
In verband met de avondklok begint het gedeelte van de Paasdriedaagse op Stille Zaterdag niet om 23.00 uur maar om 19.30 uur, net als op Witte Donderdag, Goede Vrijdag en de vespers.

GOEDE VRIJDAG
Op Goede Vrijdag is er geen openstelling van de kerk tussen 11.00 uur en 12.00 uur.

DERTIG MENSEN ELKE DIENST
Bij alle vespers in de Stille Week en tijdens de voortgaande Paasviering Witte Donderdag-Stille Zaterdag is er plek voor 30 mensen. Opgave via de website of telefonisch via koster. Elke datum staat al een week van te voren open op internet voor inschrijving.

PAASVROEGDIENST
De Paasvroegdienst speelt zich buiten af. De Paaskaars wordt niet voor de hoofdingang ontstoken , maar bij de zijdeur naast de Magistraatskapel, tegenover het Stadhuis, om precies 6.30 uur.
Daarna kan ieder in de ‘eigen bubbel’ meedoen aan een paaspelgrimage langs de IJssel. Een wandeling waarin voor oud en jong veel te beleven valt. Een aantal Lebuinuscantorijleden zingen in de muziekkoepel in het Worpplantsoen.

Tussen 7.45 en 8.00 uur verwachten we iedereen weer terug bij de kerk. Daar kun je via de hoofdingang nog naar binnen om de dooprol te bekijken. Sommigen zullen blijven om het orgelconcert van Kirstin bij te wonen, (vanaf 8.15 uur) anderen lopen door en verlaten de kerk onder het koororgel. Daar staat koster Marco met een ontbijtje-to-go tasje voor allemaal! De kinderen kunnen op het Grote Kerkhof eieren zoeken.