zet de stap naar buiten
vind de weg naar binnen

Zondag 14 maart zou er een vesper zijn met twee graffitikunstenaars.
Vanwege coronamaatregelen gaat deze nu niet door. Dus is er iets anders bedacht:
We riepen de hulp in van saxofoniste Lotte Pen.

Luister naar haar enthousiaste intro:

Hoe gaat het in zijn werk?
Wie zich opgeeft krijgt een link waarmee zaterdag 13 maart de muzikale pelgrimage gedownload kan worden op de mobiel (tijdig genoeg om even te oefenen of het gaat, hulp kan geboden worden!). Wat je verder nodig hebt is een oortje of koptelefoon.

Deze bijzondere kunstvesper starten we gezamenlijk om 16.00 uur in de Lebuinuskerk.
De kaarsen worden aangestoken, een tekst wordt gelezen, een gebed uitgesproken.
Dit kan gevolgd worden via www.lebuinuskerk.nl en www.kerkdienstgemist.nl.
Daarna gaat elke deelnemer naar buiten om de pelgrimage te lopen via een zelfgekozen parcours van zo’n 3,5 km (maar je kunt eventueel ook meedoen in de tuin of zelfs zittend op je stoel in huis).

Tijdens deze wandeling van 50 minuten verleidt de saxofonist je om een reis van buiten naar binnen te maken. Waar de voorstelling in eenzaamheid begint, werkt het toe naar saamhorigheid.
Pas als je vrede met jezelf hebt, kunt je de ander echt zien.
Het is daarom ook de bedoeling na afloop van deze vesper elkaar digitaal te ontmoeten om 17.15 uur en ervaringen uit te wisselen.
Opgave via ds.dezwart@lebuinuskerk.nl tot vrijdag 12 maart.
Er is plek voor zo’n 40 deelnemers.