Elk jaar bestelt de ZWO paasgroeten voor gevangenen die voor Pasen uitgedeeld worden in gevangenissen. Post ontvangen is voor gevangenen een “verbinding” met buiten, een verbindingslijn met de kerk van Christus. Jezus zelf gaf ons de opdracht om te zien naar gevangenen.
Normaal kon u kaarten meenemen uit de kerk en die zelf versturen. Dit jaar is dat niet mogelijk. Wat wel mogelijk is, is dat u een groet en uw naam doorgeeft die de ZWO dan op één of meerdere kaarten schrijft. Deze groet kunt u doorbellen of mailen naar onderaan staande mensen.
Wij zorgen dan de kaarten met de groeten bij het justitiepastoraat komen.
Meer informatie over de Paasgroeten actie vindt u op https://www.protestantsekerk.nl/thema/paasgroetenactie/
De laatste mogelijkheid om een groet door te geven is zondag 28 februari.
U kunt bellen of mailen met Eline Sizoo T: 677137, E: elinedevries4@gmail.com of Dewes van Lohuizen T: 621390, E: dewesvanLohuizen@hotmail.com