Op 9 december 2020 is het boekje ‘Uitzicht – Veerkracht zoeken in onzekere tijden’ verschenen. Deze uitgave bevat een 51-tal bemoedigingen van Ruth van der Waall-Schaeffer, predikante verbonden aan de Église Réformée Néerlandaise (ERN) te Parijs. Velen in de Lebuinuskerk kennen Ruth nog uit de tijd dat zij in Deventer woonde samen met haar man, Hein Schaeffer, die hier predikant was. Deze korte meditaties van 1-3 minuten heeft zij tijdens de Covid19-lockdown via WhatsApp, Facebook en e-mail de wereld ingezonden. Nog steeds gaat zij hier overigens mee door.
Eind 2020 stopt de Stichting Parijs Plus in Nederland na 23 jaar geweldige fondswerving voor de ERN. Zij heeft als laatste promotieactie voor de totstandkoming van dit boekje gezorgd. De ERN is het bestuur hiervoor zeer erkentelijk!
Prof. Frits de Lange, oud-ERN-predikant heeft op de achterkant een aanbeveling geschreven.

Bestelwijze voor wie in Nederland wonen:
UitgeverijDocete : https://www.docete.nl/product/uitzicht-ruth-van-der-waall-schaeffer/

Tel.:030-2936807
of via uw boekhandel: ISBN 9789078477426

Verkoopprijs € 10 (excl. eventuele verzendkosten)

Mocht u het boekje willen aanschaffen, dan wenst de kerkenraad van de ERN u veel leesplezier.