Eindelijk ligt hij op de mat: de cd ‘De Allerleukste Liedjes van de Torenvalkjes’! De kinderen hebben hard en heel geconcentreerd gewerkt om een prachtige opname van maar liefst 13 nummers voor u te maken. Wat een prestatie!

Aanstaande zondag 1 november om 10.00 uur zullen de Torenvalkjes in de dienst zingen en met gepaste trots hun cd presenteren. Hij is vanaf dan te koop voor de prijs van 10 euro. De opbrengst hiervan gaat naar Stichting ‘De Vrolijkheid’. Dit is een landelijke stichting die muziek- en beeldend kunstonderwijs in Asielzoekerscentra verzorgt. Torenvalkje Nelis (7), namens de andere valkjes: ‘We willen met de CD ook iets voor kinderen doen die wel wat vrolijkheid kunnen gebruiken. En als er wat overblijft kunnen we er ook ons uitje van betalen.’

Een vertegenwoordiger van ‘De Vrolijkheid’ zal aanstaande zondag tijdens de dienst aanwezig zijn en vertellen over hun werk. De Torenvalkjes ronden zo hun eerste eigen diaconale actie af: liedjes zingen en daarmee anderen helpen. Ze haalden daarmee inmiddels landelijk aandacht met een interview in het programma ‘Volgspot’ op Radio 5. Ook in lokale kranten zijn ze prominent in beeld geweest.

Wees er zondag snel bij; stap na afloop van de dienst op de fiets of in de auto en kom de cd in de kerk kopen. De kinderen staan tot 13.00 uur voor u klaar. Na zondag is de cd tot 1 december te bestellen op www.lebuinuskerk.nl. De Torenvalkjes rekenen op uw steun en hopen op een mooi resultaat voor stichting “De Vrolijkheid”.

Meer info of ben je tussen de 6 jaar en 10 jaar en heb je ook zin in zingen met de Torenvalkjes? Mail dan naar: kirstin.gramlich@lebuinuskerk.nl