Hieronder het programma voor het afscheidsweekend van ds. Ingrid. Zie voor meer informatie ook de Wervel van juni.

Vrijdag 18 juni

Op vrijdagmiddag en vrijdagavond is er gelegenheid om persoonlijk afscheid te nemen van Ingrid onder het genot van een drankje en wat lekkers. Er zijn vier tijdsblokken en vanaf 11 juni kunt u hierop intekenen via de website (lebuinuskerk.nl) of een belletje met het kerkelijk bureau (0570-645 962).

Zaterdag 19 juni

Middagprogramma

Van 14.30 uur tot uiterlijk 16.30 uur is er in de kerk een boeiend programma als Ingrids persoonlijke afscheidscadeau de Lebuinusgemeente. Meer hierover staat in de Wervel van juni. In verband met de coronaregels kunnen alleen genodigden in de kerk aanwezig zijn, maar alles is digitaal bij te wonen via www.lebuinuskerk.nl.

Avondprogramma

Op zaterdagavond aanvang 20.00 uur bieden wij als Lebuinusgemeente Ingrid iets moois aan in de kerk. Zoals het er nu uitziet kunnen ook hier alleen genodigden aanwezig zijn, maar ook dit is te volgen via www.lebuinuskerk.nl. Mis het niet, want het belooft een prachtig programma te worden.

Zondag 20 juni

Dienst

Tijdens deze laatste dienst die door Ingrid wordt geleid is er uiteraard ook aandacht voor het afscheid. Er zullen speeches worden gehouden (niet te veel). U kunt zich vanaf 11 juni op de gebruikelijke wijze aanmelden voor deze dienst. Ook de dienst kunt u uiteraard online volgen.

Vossenjacht In de middag is er een buitenactiviteit speciaal voor gezinnen met kinderen. Van 13.30 tot circa 15.30 uur wordt er een speciale vossenjacht georganiseerd, waarbij je als groepje in ieder geval langs Ingrid zal moeten om de opdracht te kunnen voltooien. In en bij de kerk is (buiten)speelgoed aanwezig voor de allerkleinsten en kan er worden geknutseld aan een gezamenlijk knutselproject dat aan Ingrid wordt aangeboden. Inschrijven voor deze activiteit is niet nodig.

Uitzwaaien

Rond 15.30 uur willen we met zo veel mogelijk gemeenteleden op de Kleine Poot Ingrid uitzwaaien. De Torenvalkjes zullen enkele speciale mooie liederen voor Ingrid zingen. Het gezamenlijke kunstwerk, waar u hopelijk ook aan meewerkt, zal worden aangeboden. Daarna zwaaien we Ingrid uit. We nodigden u graag uit om bij dit uitzwaaimoment aanwezig te zijn.

Meer..

Uw bijdrage voor een afscheidscadeau kunt u nog steeds storten op: NL 81 RABO 0384 5977 77

t.n.v. Protestantse Gemeente Deventer, o.v.v. cadeau Ingrid. Heeft u nog vragen benader dan gerust Käthy Meijer even T. 0622698333 of E. kathymeijer@kpnmail.nl.

Houd vooral ook de nieuwsbrief en website in de gaten voor de laatste wijzigingen (bijvoorbeeld rond de coronamaatregelen)