Helaas gaat de lichtjestocht met kerst dit jaar niet door in verband met corona. We hebben wel geprobeerd om een goed coronaproof alternatief te zoeken hiervoor. Daarom hebben we dit jaar een levende adventskalender gemaakt. Om zo de adventstijd feestelijk te beleven.

Vanaf zaterdag 29 november tot en met woensdag 24 december wordt er in Deventer (omgeving Centrum en schil om Centrum heen (voorstad enzovoort) iedere dag een raam versierd met het thema Veerkracht. Iedere dag komt er een raam bij. Hoe dichter we bij Kerst komen, hoe meer ramen er op de route versierd zullen zijn. Iedere week kan je op de website van de lebuinus of in de wekelijkse nieuwsbrief de route voor die week vinden.

Je kan de route wandelen of fietsen en in delen of in één keer als het bijna kerst is. Voor jullie gezinnen hebben we een wedstrijd opgesteld: Kies de 3 mooiste ramen uit en stuur die naar Herma (mailadres: Herma.wiersma@lebuinuskerk.nl). Als dat gelukt is, kunnen de kinderen aan het eind een kadootje komen halen bij de balie in de kerk tijdens openingstijden voor alle veerkracht die ze hebben laten zien.

We wensen jullie een fijne adventstijd en zeker ook een mooie kerst toe.

Groeten de organisatie van de levende adventskalender 2020