Lebuinuscafé 20 november met Pieter van Breevoort bij Eicas over verbinding na de crisis.

20 november 2023 - 20.00 u

Als je relatie té spannend is!

Wie kent het niet, dat er spanningen zijn tussen mensen. In de relatie met je partner, familie of vrienden bijvoorbeeld. Soms leidt dit zelfs tot een breuk of voortdurende onvrede. En wat is er dan nodig om de relatie te kunnen herstellen?

Daarover gaan we op maandag 20 november in gesprek met Pieter van Breevoort.

In het vorige Lebuinuscafé was theologe des vaderlands Katja Tolstoj te gast. Zij stond stil bij de vraag wat nodig is voor herstel tussen landen na grote conflicten en oorlogssituaties. Met Pieter zoeken we het dichter bij huis, persoonlijker bij herstel in relaties, tussen mensen.

Pieter is in Deventer gevestigd als relatietherapeut, coach en trainer. Een man met veel verschillende kanten: zoon van een dominee, opgeleid als natuurkundige, stand-up comedian en therapeut. En dan ook nog eens analytisch en bedachtzaam.

Hij zal ons veel kunnen vertellen over en laten ervaren van wat allemaal kan spelen in relaties tussen mensen. Naast wat hij ons kan vertellen, kijkt hij ook uit naar het gesprek over dit onderwerp met elkaar.

Het Lebuinuscafé is een reizend café en vindt dit keer plaats bij Museum EICAS, Nieuwe Markt 23 te Deventer.

Het duurt van 20.00 tot 21:00u, met mogelijk een nazit in een van de cafés in de buurt. Om toegankelijk voor alle Deventenaren te zijn is de entree gratis, na afloop wordt er om een vrije gift gevraagd.